Επιστροφές Προϊόντων

Για λόγους υγιεινής και ασφάλειας δεν είναι δυνατή η επιστροφή των προϊόντων μας.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα της παραγγελίας σας, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους, στις περιπτώσεις που με υπαιτιότητα της εταιρείας μας ΠΑΠΑΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ Σ. – ΠΙΠΕΡΑ Μ. ΟΕ (διακριτικός τίτλος “Καρπός & Αλάτι”):

  • σας παραδόθηκαν διαφορετικά προϊόντα από αυτά που παραγγείλατε
  • τα προϊόντα που παραλάβατε είναι φθαρμένα ή ελαττωματικά

Διαδικασία επιστροφής

Για να προχωρήσει η διαδικασία επιστροφής των προϊόντων της παραγγελίας σας, θα πρέπει:

  • Το προϊόν να συνοδεύεται από το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς
  • Αν έχετε παραλάβει με τιμολόγιο, θα πρέπει να εκδώσετε δελτίο αποστολής και να το συμπεριλάβετε στη συσκευασία. Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σα; και μετά τον απαραίτητο έλεγχο, θα σας στείλουμε το πιστωτικό τιμολόγιο.
  • Εάν επιλέξετε να παραλάβει η εταιρεία courier το προϊόν από το χώρο σας, θα πρέπει να συμπληρώσετε τα στοιχεία που απαιτούνται (διεύθυνση παραλαβής, χρονικό διάστημα που εξυπηρετεί για την παραλαβή κλπ) προκειμένου η μεταφορική εταιρεία να κάνει την παραλαβή.
  • Τα επιστρεφόμενα προϊόντα αποστέλλονται στην διεύθυνση έδρας της εταιρείας με την ένδειξη “Επιστροφή από e-shop”: ΠΑΠΑΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ Σ. – ΠΙΠΕΡΑ Μ. ΟΕ, Πλατεία Νίκης 7, 26441, Πάτρα

Κόστος Επιστροφών

Για λόγους υγιεινής και ασφάλειας δεν είναι δυνατή η επιστροφή των προϊόντων μας.

Όμως, σε περίπτωση που :

  • σας παραδόθηκαν διαφορετικά προϊόντα από αυτά που παραγγείλατε
  • τα προϊόντα που παραλάβατε είναι φθαρμένα ή ελαττωματικά

δεν χρεώνεστε με κανένα έξοδο για την επιστροφή του προϊόντος και θα σας επιστραφεί η συνολική αξία των προϊόντων.

Ισχύει στην περίπτωση που η επιστροφή των προϊόντων πραγματοποιηθεί με τον τρόπο αποστολής που θα σας υποδείξουμε. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα με άλλο τρόπο, η εταιρεία μας δεν θα καλύψει το κόστος των μεταφορικών εξόδων.

Επιστροφές χρημάτων & Αντικατάσταση

Για λόγους υγιεινής και ασφάλειας δεν είναι δυνατή η επιστροφή των προϊόντων μας.

Όμως, σε περίπτωση που :

  • σας παραδόθηκαν διαφορετικά προϊόντα από αυτά που παραγγείλατε
  • τα προϊόντα που παραλάβατε είναι φθαρμένα ή ελαττωματικά

θα επιλέξουμε είτε να σας αντικαταστήσουμε το λανθασμένο προϊόν με το σωστό (με δικά μας έξοδα), είτε να σας επιστρέψουμε το αντίτιμο της αγοράς σας.

Οι επιστροφές περνούν από τη διαδικασία τεχνικού ελέγχου πριν προχωρήσουμε σε αποζημίωση. Μόλις ληφθεί και επιθεωρηθεί η επιστροφή σας, θα λάβετε email για να σας ενημερώσουμε ότι λάβαμε το επιστρεφόμενο προϊόν. Θα σας ειδοποιήσουμε επίσης για την έγκριση ή την απόρριψη της επιστροφής χρημάτων.

Εάν η εξόφληση της παραγγελίας σου είχε πραγματοποιηθεί με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, θα επιστρέψουμε το ποσό που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, στην πιστωτική ή χρεωστική κάρτα που χρησιμοποιήσατε για την εν λόγω παραγγελία. Τα χρήματά σας αποδεσμεύονται άμεσα από εμάς, αλλά ενδέχεται να υπάρξουν περαιτέρω καθυστερήσεις μέχρι και 10 εργάσιμες ημέρες, για να εκκαθαρίσουν το ποσό οι τράπεζες.

Αντίστοιχα αν έχετε πληρώσει με τραπεζική κατάθεση, το ποσό της επιστροφής θα πιστωθεί στον λογαριασμό IBAN που θα μας υποδείξετε.

Καλάθι αγορών
ΕΣΠΑ
Scroll to Top